Onze missie: 100% ROI op uw mobile advertising budget!

Leer uw mobiele advertenties krachtig te ontwerpen

Mobiele advertenties worden op relatief kleine schermen weergegeven, die met een grote mate van focus bekeken worden. Zorg er dus voor dat uw advertentie heel snel de aandacht trekt en dat op een effectieve manier om weet te buigen in een actiebereidheid.

De juiste taal

Het succes van uw mobiele advertentie staat of valt met het gebruik van de juiste tekstuele uiting. Zorg ervoor dat u de aandacht van de gebruiker met ongeveer 5 tot 10 woorden weet te trekken. Alleen een dergelijk korte zin is de moeite van het lezen waard en past binnen de extreme focus die gebruikers van mobiele apparaten toepassen.

Het juiste ontwerp

Zorg er daarnaast voor dat het ontwerp attractief, maar vooral eenvoudig is. Het dient de gebruiker direct duidelijk te worden van wie de advertentie is, wat u te bieden heeft en hoe de gebruiker daar aan kan komen.

Analyseer het resultaat

Zorg ervoor dat u de resultaten van uw advertenties nauwlettend in de gaten kunt houden en deze kunt vergelijken. Het uitvoeren van een split test is hier uitstekend voor geschikt, zodat u uiteindelijk een keuze kunt maken uit de best presterende mobiele advertenties.

Om uw advertenties meer kracht bij te zetten en ze op een unieke manier te plaatsen en vertonen kunt u gebruik maken van rich media ads. Dit zijn bijvoorbeeld de bekende omklappende hoekjes op webpagina’s. U kunt deze gebruiken in combinatie met een click-to-sms, click-to-call of click-to-downloaden om uw conversieratio sterk te verhogen.

Direct starten met een mobile advertising campagne?

Vraag nu een klant login aan of laat Mobleap Mobile Advertising uw advertentiecampagne verzorgen.

Mobleap voordelen

  • Uitgebreide Targeting
  • 230+ Landen
  • Rich Media Ads
  • Toonaangevende
    Technologie
  • Persoonlijke
    accountmanager
  • Makkelijke installatie kits
    voor developers

Copyright Mobleap Mobile Advertising 2018