Onze missie: 100% ROI op uw mobile advertising budget!

Uw mobiele advertentiestrategie

Mobiele advertenties zijn het meest succesvol wanneer er een duidelijke strategie achter zit. Net als binnen uw offline en online marketing mix is het van belang de juiste doelen te stellen en daar op een gestructureerde manier naartoe te werken.

Leer mobiele advertentiemogelijkheden begrijpen

Allereerst is het van belang om de mobiele advertenties te zien als een separaat onderdeel van uw marketingmix. Veel bedrijven zien het als een onderdeel van de online marketing binnen hun mix, waarmee ze een belangrijke fout begaan. Hoewel mobiele advertenties en online marketing inderdaad allebei werken met een internetverbinding bieden ze totaal uiteenlopende mogelijkheden. Het is van belang om dat goed in uw achterhoofd te houden. Zo is het goed om heel specifiek na te denken over uw doelgroep binnen uw mobiele advertenties, bijvoorbeeld in termen van het type smartphone dat ze gebruiken, het moment waarop ze die gebruiken en hun exacte locatie.

Wees realistisch en baseer u op feiten

Daarnaast is het binnen uw mobiele advertentiestrategie van belang om goed na te denken over het feit dat mobiele advertenties nieuwe kansen bieden, die u eerst goed dient te doorgronden om er optimaal gebruik van te kunnen maken. Door gebruik te maken van het complete meetsysteem van Mobleap Mobile Advertising kunt u zich baseren op feiten en zo de juiste beslissingen nemen. Alleen wanneer u uw strategie voor mobiele advertenties goed uitdenkt en u zich daarbij baseert op objectieve gegevens kunt u uw online marketingmix op een goede manier complementeren met de mobiele ads.

Direct starten met een mobile advertising campagne?

Vraag nu een klant login aan of laat Mobleap Mobile Advertising uw advertentiecampagne verzorgen.

Mobleap voordelen

  • Uitgebreide Targeting
  • 230+ Landen
  • Rich Media Ads
  • Toonaangevende
    Technologie
  • Persoonlijke
    accountmanager
  • Makkelijke installatie kits
    voor developers

Copyright Mobleap Mobile Advertising 2018